Digitala klassrumsbesök: inspelning och analys av hur jag startar mina lektioner

13:08


Hej och välkomna till Didaktiska laboratoriet som i detta inlägg:

  1. Visa på planerat genomförande av lektionsstart
  2. Digitalt klassrumsbesök: visa en inspelning från lektionsstart
  3. Dra lärdomar från hypotesen och planera framåt


Syftet med serien är att visa inspelningar från mitt klassrum för att tillsammans digital auskultera och systematiskt analysera min undervisning.




I filmen kommer ni kunna höra mig beskriva den forskning som jag utgått från när jag planerat starten av mina lektioner. Efter det kommer ni se ett videoklipp från en av mina lektioner och lyssna på mina iakttagelser. Avslutningsvis analyserar jag huruvida jag lyckas nå mina mål och jag resonerar om hur jag kan utveckla min undervisning framgent.

Eder tillgiven,

Feke

You Might Also Like

0 kommentarer

Popular Posts

Carbonmade

https://fekenorman.carbonmade.com/